מירי רגב יוזמת: שלילת קצבאות הביטוח הלאומי למיידי אבנים

    ישראל פריי No Comments on מירי רגב יוזמת: שלילת קצבאות הביטוח הלאומי למיידי אבנים
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה ממשיכה לחפש דרכים להתמודד עם ההתפרעויות בירושלים, והבוקר, יוצאת שרת התרבות מירי רגב ביוזמה חדשה, והודיעה כי תגיש הצעת חוק לשלילת קצבאות ה'ביטוח הלאומי' למיידי אבנים, בנוסף, גם משפחות קטינים שייתפסו זורקי אבנים – יישללו מהם זכויותיהם בביטוח הלאומי.

    השרה רגב אמרה אמש כי "המצב בירושלים הפך להיות חמור ומסוכן. הטרור פוגע בביטחון ובתחושת הביטחון של תושבי העיר, ויש לעצור זאת על ידי צעדים חריפים של הרתעה. מרבית מיידי האבנים וזורקי בקבוקי התבערה הינם קטינים אשר מוסתים. הענישה כלפי קטינים מוגבלת מאוד, והם מנצלים זאת. ההורים ייקחו מעתה אחריות לפעולות הטרור שמבצעים ילדיהם".

    רגב ציינה כי: "בערב החג קיבלנו תזכורת כואבת לכך שאבנים הורגות. לא יעלה על הדעת שרוצחים ובני משפחותיהם יקבלו מהמדינה קצבאות ביטוח לאומי. ממשלת ישראל צריכה להבטיח למשפחתו של אלכסנדר לבלוביץ' שכספי המסים שהיא משלמת לא יממנו את משפחות הטרוריסטים זורקי האבנים. הגיעה העת לשים סוף לפארסה הזו – תושבים שפוגעים בישראל ובאזרחיה, בכל דרך שהיא, לא יקבלו שום תמיכה. בכוונתי לקדם את החוק בממשלה, עם כל המשרדים הרלוונטיים ובמהירות האפשרית. אני מצפה גם מהמפלגות הציוניות באופוזיציה להרים יד בעד החוק הזה".



    0 תגובות